Informatička potraga za blagom (8. razred)

Informatička potraga za blagom je digitalni obrazovni sadržaj napravljen u alatu Google Forms s ciljem ponavljanja i utvrđivanja naučenih sadržaja iz Informatike u osmom razredu za dolje navedene ishode kao i za razvijanje suradnje, komunikacijske kompetencije i dobrih odnosa među učenicima koji rade u timu na zajedničkom zadatku. Rad je nagrađen od strane ministrice u prosincu 2018. godine

 

Odgojno-obrazovni ishodi:

A.8.1 Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora
D.8.1 Učenik se učinkovito koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja
A.8.3 Učenik opisuje građu računalnih uređaja, objašnjava načine prijenosa podataka u računalu te analizira i vrednuje neka obilježja računala koja značajno utječu na kvalitetu rada samoga računala

MPT Učiti kako učiti
3. razina – Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

MPT Osobni i socijalni razvoj
B 3.2. Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima

Aktivnosti:

Učenici u timovima po troje rješavaju zadatke dobivene na poveznici digitalnog obrazovnog materijala. Učenici zajednički čitaju i komentiraju zadatke, predlažu rješenja, dogovaraju se i pokušavaju što prije (prije ostalih timova) proći sve razine i doći do karte koja će ih odvesti do blaga te ključića koji će otključati kutiju s blagom. Tim koji prvi dođe do blaga, vodi ostale timove kroz razine koje oni nisu prošli.

Metode poučavanja: igra, rješavanje problema

Metode vrednovanja: samovrednovanje

Ono što ovaj digitalni obrazovni materijal čini dobrim je sama metoda rada – igra i natjecanje. Nakon što sam prvi puta upotrijebila ovu metodu u nastavi, oduševljena sam i ja i učenici. Učenici svi rade cijelo vrijeme, izuzetno su aktivni i jako im se sviđa ovaj oblik rada. Ja kao učiteljica sretna sam kad vidim učenike koji svi aktivno rade, presretni su kad prođu neku razinu. Nema većeg zadovoljstva za učiteljicu od zadovoljnih učenika koji traže još i ne izlaze iz razreda kad zvoni za kraj sata. Iz tog razloga predlažem ovaj sadržaj kao motivaciju drugima jer ovakav oblik rada vrlo se jednostavno može koristiti u svakom predmetu i svakom razredu

Informatička potraga za blagom – https://goo.gl/forms/SduA7rsyPXcY4mvH3

Rješenja i pojašnjenja - https://drive.google.com/open?id=1wLnMvrVIP42jpn2TnK_SxWExcpPpZzpx

Back to Top